mandag 23. november 2009

Karius skjerf blir til

Jupp, nå ser jeg faktisk enden på karius skjerfet mitt, og det er deilig,for jeg gleder meg enormt til å ta i bruk det, og jeg vurderer om jeg skal lage opp noen slike til julegaver også.....
Tenke tenke.....

Må bli ferdig med dette første først da, og se litt hvor lang tid det faktisk tar å lage det, om det blir tid til å lage noen til julegaver, men tror dem blir fine i alle fall da.

Vel egentlig er jeg litt usikker på om jeg strikker det helt rett etter slik det står i oppskrifta, for jeg har inga oppskrift, har bare fått med meg omtrent hvordan dem strikkes, MEN jeg strikker i rillestrikk og jeg tror det egentlig strikket i glattstrikk, men jeg vil ikke ha et skjerf som ruller, så da tok jeg rillestrikk i steden.

Legger inn bilde når skjerfet er ferdig.

Bente

Ingen kommentarer: