mandag 21. desember 2009

Ullsokker i neonfarget Falk


Her ser dere bildet av sokkene jeg strikket for min mann, som han skal gi i julegave til ei av 3 kolleger på jobb.
De andre to er menn og skal få noen slike løshalser jeg har strikket, men ikke festet tråden på ennå.
Gaven fallt toalt i smak, og alt samme dag som han byttet med henne, så fikk han mms da han kom hjem, med bilde av beina hennes med nye sokker på, så det er moro å se at gaven fallt i smak da.;)

Ellers så har jeg og noen av dem som skal være med i min along inne på hobbyboden, tyvstartet på 52 par sokker på et år-alongen. Vi har innvilget siste rest av år 2009, som en del av alongen for år 2010, så får vi 11 dager "gratis", hjelper på det,for både jeg og flere med, er skikkelig gira på å strikke sokker i jula.
Ikke for det, jeg startet alt i går jeg da, og håper å få klar første par alt før julaften. hihi

God advent til alle som titter innom

Ingen kommentarer: